Kamu Semua Terbaek...

Ahad, 26 Disember 2010

Jaga-jaga Malaysia!!!!!

  • Syabas diucapkan kepada skuad harimau malaya kerana berjaya menumpaskan skuad dr indonesia 3 berbalas 0 pada final pertama semalam... dan x lupa jugak demi menunjukkan bhw aku seorang yg sygkan malaysia aku beli gak bju kuning cap ayam kat downtown...
  • semalam selepas insiden laser kepada penjaga gawang indonesia (Markus) telah menyebabkan skuad indon hampir2 menarik diri.. dan ini telah menyebabkan perlawanan tersebut tergendala selama hampir 10 minit.. macam haram.. dan kerana kekecohan tersebut juga telah menyebabkan moral indon telah down sedown yang mungkin.. dan malaysia telah mengambil kesmpatan utk menjaringkan beberapa gol (3 je pun) yang cantik tahap oversea player..
  • dan di sini aku ingin memberi peringatan kepada skuad Malaysia yg akan beraksi pada 29/12/10 ini supaya berwaspada terhadap penyokong indonesia dan diharapkan supaya Raja Gopal menyediakan spek hitam utk para pemain malaysia.. kemungkinan besar penyokong indon akan membalas dendam dengan menggunakan teknik laser juga bg mengelirukan pemain..

klik gambar tuk besar skit...

P/S : Aku harap Malaysia akan menang setelah hampir 14 tahun kita x pegang piala ni...

1 ulasan:

yusron berkata...

Sangat berharap, blog website ini menampilkan informasi yang terus bermanfaat :) keep blogging...

salam dari Pen jual Parfum