Kamu Semua Terbaek...

Jumaat, 19 November 2010

Alahai Tamrin!

  • Siapa yang x kenal dengan "Tamrin"? satu skola kenal manusia bernama Tamrin.. sebut saja "Tamrin" semua bulu pasti gugur penangan dek nama puaka tersebut..
  • Masih aku kenal dan ingat wajah Tamrin tersebut.. lagak gayanya seperti orang-orang kaya walaupun dia dari golongan kebanyakan. Berbekalkan tubuh renek, rambut sikat tepi, berkaca mata petak, berbaju ala-ala driver sememangnya menjadi pakaian harian Tamrin.
  • Sebelum aku terlupa Tamrin merupakan seorang guru sains yang mengajar di sekolah aku sewaktu aku bersekolah rendah. Pantang saja ada pelajar yang lewat pasti di tampar oleh Tamrin.. sangat celaka ini orang tua.. pantang silap sikit ada saja yang akan menjadi mangsa kerakusan tamparan hikmat Tamrin tahap 8.. babi.. sekali kene mesti bisu selama 5 minit..
  • Tapi Tamrin, kehebatan kau menampar di sekolah aku ketika aku masih darjah 5 itu hanya sementara.. Allah maha kaya. bak kata orang tua-tua " buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali" begitulah keadaan yang berlaku ketika kau melakukan rutin harian kau iaitu menampar pelajar-pelajar bermasalah.. Kehebatan kau waktu itu ibarat labi-labi yang ingin melakukan onani bersama semut api.. damn..
  • Aku masih igt ketika itu kau mahu menampar rakan sekelas aku.. kau menampar dengan sekuat hati, tangan dihayun tinggi-tinggi, semakin tinggi bermakna semakin byk momentum yang akan kau perolehi.. ya momentum.. aku melihat wajah kau ketika itu ibarat singa kelaparan, hayunan ke arah mangkuk hayun yang bakal menjadi mangsa hinggap tepat ke pipi.. puas, muka Tamrin sangat puas... tetapi selepas menampar pelajar terbabit Tamrin terdengar suara-suara bergelak ketawa seolah-olah Tamrin membuat lawak di depan.. Oh ya.. rupa-rupanya selama ini Tamrin memakai "rambut palsu", padan la selama ini aku lihat rambutnya statik kaku.. akibat dari momentum Tamrin membuat tamparan tersebut maka rambutnya yang selama ini statik akhirnya terbang ke lantai.. Sewaktu aku darjah 6 Tamrin sudah tidak mengajar lagi di sekolah aku.. malu barangkali atau pergi ke YUN NAM HAIR CARE bagi tujuan rawatan.. hahahaha
P/S : Ini adalah kisah sebenar aku sewaktu aku bersekolah rendah di Kuala Lumpur.

6 ulasan:

Frodo Baggins berkata...

apa ganaz punya cikgu ...
rambut palesu ke? perghhhhh
rambut belah tepi?? x bley blah
wakakkakaka

oranglidi berkata...

aku macam kenal kau ni

Cliff Hanger berkata...

hai cik crazee lazy....

ko kompem knal aku...kite bepanh bersatu dlm satu blog....

blog sampah yg xkemana...

rajin2 laa ke blog saya yee


FUCKKKK

eiffel berkata...

kahkahkahakkk!!!!


ko kena paham..dia pown nk style-low gak...

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR berkata...

wa easa tamrin tu uncle aku la..
tamrin skunk dah meninggal k..

alfatihah..

LadyRye berkata...

entah mengapa bila hang describe cikgu tamrin ni aku terbayang dr rozmey..